SUNDAY GIRL: Ewa Kochańska


Zapraszamy do zapoznania się z kolejną rodzimą riderką - Ewą Kochańską. Enjoy!

1. Imię i nazwisko, miasto.
Ewa Kochańska, Szczecinek/Gdańsk
2. Data urodzenia.
07.11.1990
3. Jak długo jeździsz na desce?
zaczęło się to gdzieś z 5 lat z hakiem wstecz, ostatnio jednak ze
względu na liczne urazy i brak czasu miałam kilka przerw, ale jak tylko
mam czas i chęć to chilluje na dsk


...reszta odpowiedzi i zdjęcia w
4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z deskorolką?
dawno dawno temu po obejrzeniu Girl- Yeah right, następnie
zainspirował mnie mój kolega co od dawna jezdził na desce - i tak od
przyjaźni po deske, teraz jestesmy razem;)

5. Kto Cię inspiruje, czyją jazdą najbardziej się jarasz?
ha moja święta trójca to: Dustin Dollin, Chris Cole no i mój chłopak
he he

6. Street, skatepark - vert?
skatepark
7. Ulubiony trik?
z grab`ów to benihana jaram sie max! i standardowo ollie bo to bardzo
wszechstronny triczek

8. Zawody: lubisz brać w nich udział? masz na koncie jakieś sukcesy?
startować nie lubie - to nie dla mnie;) ale ogólnie zawody i
festiwale deskorolkowe lubie. To jest to... klimat, fajni ludzie, można
podziwiać progres innych na dsk

9. Inne zainteresowania?
snowboard, finger, muzyka, sztuka itp. aaa i oceanografia którą
studiuje:)

10. Jak wygląda Twój idealny dzień?
jakiś tour deskorolkowy w dzień, wieczorkiem dobry melanż z
szampotygrysem :D

11. Czy chcesz dodać coś od siebie?
wykorzystujcie maksymalnie zajawe

2 komentarze:

  1. oszzz Ty! ewwa ha szok
    ewa to dobry zawodnik!
    dobry poziom jazdy jak na babke

    Twoje falleny są zacne !

    OdpowiedzUsuń