SKATE'N'SNOW-ANA RUMIHA

 Ana Rumiha wyznaje zasadę shake your board w liczbie mnogiej, a dlaczego?

Bo śmiga na deskorolce,snowboardzie i dla relaksu na longbordzie!
Co ciekawsze w dziedzinach snow i skate jest na
na prawdę wysokim poziomie! ...





Ana zaitrygowała mnie po obejrzeniu  EUROTIC-filmu snowboardowego, w którym można było zobczyć elementy deskorolki. Właśnie te elementy zaprezentowała Ana Rumiha w swoim parcie.
Nie dość, że dziewczyna na snowboardzie wyczynia cuda to i na deskorolce grzeszy talentem.

Ana jest Chorwatką, dokładniej pochodzi z Zagrebia, więc jest żywym dowodem na to,że nie trzeba mieszkać w Stanach żeby wyczyniać takie rzeczy :)
Oczywiście, dziewucha ma multum wsparcia, skate i snow między innymi od Nikity,Burna czy Nitro.



Ana :  "Dużo jeździłam na deskorolce i pewnej zimy konkretnie zasypało śniegiem Zagreb, więc próbowałam nauczyć się jeździć na snowboardzie i w mgnieniu oka się podjarałam bo mogłam zrobić wszystkie slide'y,których nie mogłam zrobić na desce"-nitrousa.com

Pocdaczas sezonu zimowego Rumiha nagrywa i śmiga jak wariat po wielkich zaspach i górach na snowboardzie,za co wysoka piątka! Natomiast w sezonie letnim katuje skateboarding i longboard dla rozgrzewki przed zimą.

Można? Można! :)





Skate'n'snow montaże Any:

                           
                        EUROTIC - ANA RUMIHA FULL PART from Lipstick Productions on Vimeo.

                          
                                               Ana Rumiha HoReel from jason horton on Vimeo.