Aura Brédart-wywiad z nadzieją europejskiej deskorolki.


Jeśli myśleliście, że w Europie nie ma dobrych skate-zawodniczek to byliście w błędzie!
Mimo, że o nich nie słyszymy to one są i wymagają ujawnienia :)


Najpierw odkryciem była Evelien Bouiliart z Belgii, która jako pierwsza europejka wystartowała w X-Games w 2008 roku. Następnym wynaleziskiem z ogromnym talentem była hardcorowa Kate Shengelyia z Rosji i jej demo "Game of Kate", które wzbudziło respekt w środowisku skate oraz zapoczątkowało karierę dziewczyny.
Evelien i Kate stały się  wzorami do naśladowania dla młodych pokoleń skaterek w całej Europie.

Teraz czas na nowe odkrycie a mianowicie kolejną Belgijkę, która jest połączeniem styli Shengelyii i Bouiliart plus ma niezbędny bagaż tak zwanych "kos-tricków" oraz ma mega zajawkowy part w SV- "KAAF MOVIE"- AURA BREDART.


Więcej o filmie na : www.facebook.com/KaafMovie




Part Bredart - 30:04


Dzięki portalowi Facebook udało się nam przeprowadzić krótki wywiad z Aurą.


SHAKEYOURBOARD: Skąd jesteś, ile masz lat i jak długo jeździsz na deskorolce?
AURA BREDART: Jestem z Belgii mam 21 lat i od 7 lat jeżdżę na desce.
SYB: Jak zaczęła się twoja przygoda z deską?  
A.B: Zaczęłam jeździć z moim  kuzynem.





SYB:
Oprócz deskorolki, co lubisz robić w wolnym czasie?
A.B: W wolnych chwilach robię zdjęcia i studiuję fotografię.



SYB: Kto jest twoim deskorolkowym guru?
A.B: Moimi ulubionymi skejtami są Leo Romero ,David Gonzales i inni w stylu Austina Gillete albo Dylana Reidera.

SYB: Zastanawiam się dlaczego nie słyszałam o tobie wcześniej. Bierzesz udział w jakichś skate zawodach? Jeśli tak,to czy masz na swoim koncie jakieś, które dobrze wspominasz?
 A.B.: Tak, startuje w niektórych europejskich zawodach. Moje pierwsze większe zawody to europejskie Mistrzostwa Skateboarding'u w Basel. Lata, których poznałam Zumiez team i Volcom Europe. Szaleństwo!

SYB.: Jesteś sponsorowana? Mam nadzieję, że tak bo jesteś bardzo utalentowaną skejterą :)
A.B.: Tak. Jeżdżę dla Globe i dla Zumiez.


SYB.: I na koniec dwa pytania o film Kaaf Movie! Gdzie kręciliście film? Za granicą, czy bardziej na lokalnych spotach?
A.B.: Kaaf Movie to belgijski film, więc jest w nim wiele spotów z Belgii, ale część ekipy jeździła w Barcelonie i Luksemburgu. Niestety ja nie.
SYB.: Triki, które robisz w swoim part'cie wydają się być dla ciebie dziecinnie proste. Z jakim trickiem miałaś największy problem?
A.B: Najtrudniejszym trikiem był chyba nollie flip drop in, tak myślę...i line z nollie tre-flipem i backtail shovit out.

SYB.: Dzięki za wywiad ;)


Autor: Katarzyna Komincz.