Sunday Girl: MAGDALENA KIJAK


Imię i nazwisko, miasto - Magdalena Kijak, Bytom

Data Urodzenia - 19.04.1994

Jak długo jeździsz na desce?
Od marca 2008 roku,czyli obecnie rok i 5 miesięcy :)

Jak zaczęła się Twoja przygoda z deskrolką?
Gdy miałam 10 lat obserwowałam z koleżankami chłopaków na osiedlu i kupiłam swoją pierwszą deskę w Realu,która przez całą wieczność leżała w piwnicy lub paradowałam z nią pod pachą.
W zeszłym roku przypomniałam sobie,że mam takie coś jak deskorolka i leży ona gdzieś w kącie, więc postanowiłam zacząć się uczyć pierwsze ollie i jeżdrzę do dziś :)


Czyją jazdą najbardziej się jarasz? Kto Cię inspiruje?
Najbardziej jaram się Evelien Bouilliart i jazdą chłopaków z Pogo :)

Street,skatepark - vert?
STREET!

Ulubiony trick?
180 backside ollie i fakie pop shovit

Zawody, lubisz brać w nich udział? Masz na koncie jakieś sukcesy?
Generalnie to nie bardzo obchodzą mnie zawody deskorolkowe jednak jeśli już są gdzieś blisko to zawsze się wybiorę i lubię ten strach przed nimi,a następnie wychodzą mi tricki,których bym normalnie nie zrobiła.
Ostatni sukces to GAME OF SKATE dla dziewczyn Woodcamp 2009, 2 miejsce
:)


Inne zainteresowania
Rysowanie, kręcenie filmów i ogólnie wszystko art! snowboard, podróżowanie, spanie i odpoczywanie

Jak wygląda Twój idelany dzień?
Hmm budzę się o 10:30,wypiję sok pomarańczowy i wybieram się na tour po całym mieście,jazda na chillu ,fajne triczki, wracam o 18:00 i wybieram się gdzieś ze znajomymi :)

Czy chcesz dodać coś od siebie ?
Keep skateboarding fun! :)

1 komentarz: