SUNDAY GIRL|| Ania Czaszejko


Kolejna Sunday Girl! Poznajcie Anię Czaszejko!



















Skąd jesteś?
Ze Słupska

Ile lat jeździsz i jak to się zaczęło?
Jeżdżę jakieś 5 lat, a wszystko zaczęło się tak, że brat wracając z Anglii przywiózł mi pierwszą deskorolkę (miała trucki full plastic haha) co pokryło się również z wybudowaniem dosłownie 2 minuty od mojego domu Skate Parku, wiec stwierdziłam, że trzeba to miejsce odwiedzić.

Ulubiony trick?
Kickflip

Wymarzony trick?
Frontside Flip

Ulubiony spot?
typowo streetowego spotu żadnego ulubionego nie mam (chociaż w sumie promenada w Darłówku jest miła), a poza streetem to Skate-plaza w Lesznie, zdecydowanie.

Deskorolkowy guru?
Przy Lacey Baker zaczęłam i przy niej pewnie skończę.

Co najbardziej lubisz w deskorolce a co cię w niej denerwuje?
Nie lubię „mody na deskorolkę”, pozerstwa i tego, że w niektórych miejscach dziewczyna na desce nadal jest jakimś paranormalnym zjawiskiem. A najbardziej lubię, to że obojętnie jak ludzie będą się od Ciebie różnić: wyglądem, zachowaniem, wszystkim, to jednak zawsze znajdzie się wspólny język, którym jest właśnie skateboarding.

Skatepark/Street/Bowl?
Skate Park

Goofy/Regular/Mongo?
Goofy, choć zaczynałam jako mongoł

Chcesz dodać coś od siebie?
Keep Pushing for life!

WOODCAMP 2015/Ania Czaszejko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz