SKATE FOR FUN!-WIOLA BARTOSZ



Przeglądając "najmroczniejsze" zakamarki YouTube, w poszukiwaniu czegoś inspirującego, natknęłam się, całkiem przypadkowo, na demo Wioli Bartosz. I w tamtym momencie wpadłam na genialny pomysł napisania do tej zajawkowej dziewczyny.
Poprosiłam ją o podanie paru informacji do nowego posta na SyB z jej filmikiem, w celu rozprzestrzeniania jej zajawki, wśród innych dziewcząt.
Oto co odpisała Wiola :




WIOLA BARTOSZ:
 
"Jestem z Niepołomic. W lipcu będę mieć 18 lat już.
powiedzmy, że jeżdżę co tydzień bo skate park jest troszeczkę dalej. Więc jeżdżę co tydzień albo na wypady na inne skate plazy czy skate parki, gdy ja mam przerwę w szkole i inni wolne w pracy
Kto mnie inspiruje? hmmm najbardziej Nyjah Huston, ale są też i inni typu legenda Rodney Mullen, Chris Haslam, Mike Mo, Bam Margera."

Dodatkowo Wiola napisała co myśli o pokazywaniu dziewczyn z zajawką i predyspozycjami deskorolkowymi-publicznie i w sieci.

 "Jestem bardzo za i nie mam nic przeciwko.

Też chce aby dziewczyny faktycznie jeździły a nie tylko miały tę deskę dla lansu. Chcę pokazać, że nie tylko faceci mogą jeździć, ale i my dziewczyny. Pokazać, że możemy bo możemy! Liczy się nieustająca zajawka!"
                               




Apel do WSZYSTKICH skejtereczek!
- zarówno do tych, które jeżdżą jak i do tych, które zaczynają- uwieczniajcie swoje osiągnięcia w skateboardingu! Czy to na zdjęciach czy na filmikach. Czy to będzie ollie czy kickflip a może coś "większego". Tak jak Wiola i wiele innych wstawiajcie to na facebook,youtube, vimeo itd. Podsyłajcie nam swoje materiały! Każdy materiał z waszą jazdą będzie u nas udostępniany. Wszystko po to żeby pokazać, że jest was dużo, że działacie i emanuje od was pozytywna zajawa! 
Dzielmy się tą zajawą,talentem i miłością do deskorolki z innymi!





Jeśli chcecie podzielić się swoimi skate-materiałami, piszcie do nas na e-mail:
shakeyourboard@wp.pl 

lub na naszym profilu na facebook'u: https://www.facebook.com/shakeyourboard



PEACE!







  K.K.