INTRUZ Girls On Tour 2010 video



Zapraszamy do oglądnięcia video relacji by Gregor, z Intruz Girls On Tour, który odbył się 12-19 lipca 2010r. Na filmie: Eliza Halama, Weronika Twardowska, Karolina Gorlewska, Martyna Taras, Ola Mazurkiewicz oraz Agata Halikowska i Agatka Ilnicka. Dziewczyny podczas tygodnia odwiedziły Oświęcim, Częstochowę, Warszawę, obóz deskorolkowy Woodcamp, Gdańsk, Bydgoszcz oraz Poznań. Wielkie dzięki dla Intruza, Dominika, Gregora, wszystkim, którzy się w to zaangażowali i pomogli w ogarnięciu wyjazdu :) Za rok powtórka, gypsy!




4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc tak... hmmm... wyleje wszystkie moje żale i to co mi się podoba teraz xddd;d
    Wiec... ogólnie jest fajnie - nie licząc tej pozerki z turlaniem się po ulicach jaką odjebałyście bo to jest żałosne trochę jak na mój gust. I dziewczyny, błagam... uginajcie trochę nogi bo jeździcie jakby Wam kolana zaspawali xdd
    A co do plusów ? Oczywiście zajebisty montaż, jedna z was "pozamiatała" i wyjaśniła baaaardzo dobrze mini rampę co mi się podobało xd xd;d
    PoZdRawiAm ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde. mam 18 lat i dopiero zaczynam jeździć. mam nadzieję, że uda mi się wskoczyć kiedyś na wasz poziom ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno, ważne, żebyś robiła to z zajawki! daj znać jak Ci idzie :D

    OdpowiedzUsuń