SUNDAY GIRLS: Katarzyna Komincz & Paulina Wojtaś

Kasia i Paulina to zajawkowe dziewczyny z Zamościa, które niedawno odpaliły deskorolkowego bloga www.skirtboardblog.blogspot.com. Zapraszam do zapoznania się ze skirtterkami! 

"Blog poświęcony jest damskiemu skateboardingowi, szczególnie Zamojskiemu, ponieważ założyły go dwie dziewczyny z Zamościa, pragnące zarazić wszystkich zajawą i wprowadzić w stan mega progresu.
Zapraszamy do śledzenia naszych poczynań i postępów związanych z dziedzina skateboardingu."


Katarzyna&Paulina, www.skirtboardblog.blogspot.com




1. Imię i nazwisko, miasto.
Katarzyna Komincz ,Zamość
2. Data urodzenia.
20.04.93
3. Jak długo jeździsz na desce?
ok 4 lat
4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z deskorolką?
od momentu gdy mój brat cioteczny dostał deskorolkę na komunie zaczęłam się tym jarać,ale miałam problem z mamuśką
"sport nie dla dziewczynek"-tak uważała. I pierwszą deskę dostałam dopiero 4 lata temu.

5. Kto Cię inspiruje, czyją jazdą najbardziej się jarasz?
hm.Lacey Baker. A poza nią inspirują mnie wszyscy którzy chcą jezdzić,ci zdeterminowani dla których nie istnieją żadne przeszkody :P
6. Street, skatepark - vert?
zdecydowanie street, aczkolwiek skatepark też nie jest taki zły :D:P
7. Ulubiony trik?
kickflip body varial ;P
8. Zawody: lubisz brać w nich udział? masz na koncie jakieś sukcesy?
średnio lubie w nich startować,ale podoba mi się atmosfera panująca na nich. zajęłam 2msc w zawodach w moim mieście;p
9. Inne zainteresowania?
siatkówka,sztuka.
10. Twoje najlepsze wspomnienia związane z deskorolką?
mój pierwszy flip :D
11. Czy chcesz dodać coś od siebie?
niech będzie nas coraz więcej !:D

        

***



1. Imię i nazwisko, miasto.
Paulina Wojtaś, Zamość
2. Data urodzenia.
25 maj 1994
3. Jak długo jeździsz na desce?
Jeżdżę jakieś 3 lata z przerwami
4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z deskorolką?
Brat zaczął i ja chciałam spróbować, na początku jeździliśmy na jednej deskorolce xd
5. Kto Cię inspiruje, czyją jazdą najbardziej się jarasz?
Leticia Bufoni, Vanessa Torres, Lacey Baker, Evelin Bouilliart Kasza zajawkowicz i ogólnie ludzie z zajawką :)
6. Street, skatepark - vert?
Street, bo tam można wszystko :)
7. Ulubiony trik?
nie mam :)
8. Zawody: lubisz brać w nich udział? masz na koncie jakieś sukcesy?
W sumie nie byłam na żadnej większej imprezie, ale mam na kocie 1 i 2 miejsce w zawodach organizowanych przez Zamość.Lubie brać w nich udział... taki zastrzyk adrenaliny i wychodzą triki które normalnie nie wyjdą :D
9. Inne zainteresowania?
Fotografia, szczególnie ta związana z deskorolką
10. Twoje najlepsze wspomnienia związane z deskorolką?
Pierwszy sklejony heel, i mina Kumpeli :D
11. Czy chcesz dodać coś od siebie?
Skate for Fun :)

      

1 komentarz: